Klubbmästerskap PreO 11 december

2022-12-02 i Orientering / Nyheter

FK Göingarna bjuder in till Klubbmästerskap i PreO för Härlövs IF, söndag 11 december i Krämareboda. Start 11:00-12:00. Kombinera gärna med Vintercupen i Immeln! Anmälan på Eventor! Välkomna!

Utförligare inbjudan finns på Eventor (Länk). (Kompletterande info dagarna före arrangemanget.)

Banan blir en lite kortare PreO-bana, med både lättare och svårare kontroller 12-15 st. Alla kan vara med och prova och försöka bli klubbmästare. Passa på att utmana Niklas N, som ju blev silvermadaljör på PreO-SM Dag för ca en månad sedan.

Söndagen efter, 18 december, bjuder Härlövs IF in FK Göingarna till deras Klubbmästerskap i PreO i Bockebodaskogen, troligen vid Bockatorpet. Även denna tävling ska det gå att kombinera med Vintercupen, som arrangeras i närheten. Ungefär samma upplägg som FK Göingarna har vid vårt klubbmästerskap. (Förutom de 3-4 personer som behövs för att arrangera, så kan övriga vara med på PreO även denna gång.) Mer info kommer på Eventor.