Klubbmatchen mot FK Åsen - Gå-Lunka-Löp 1 juni

2022-05-23 i Allmänt

FK Åsen har inbjudit oss Härlöviter till den traditionsrika Gå-Lunka-Löp i Stackedala, onsdagen den 1 juni! Då hoppas vi kunna ställa så många Härlöviter som möjligt på benen!

Den årliga klubbmatchen mot FK Åsen kan äntligen genomföras igen och detta året är det FK Åsen som arrangerar i Stackedala, utanför Tollarp.

Deltagarna går, lunkar eller springer en bana på ca 3,3 km och beroende på tiden får var och en poäng som summeras ihop till för de båda klubbarna och klubben med flest poäng vinner matchen. Alla deltagare får minst en poäng och ibland har varje poäng en betydelse för summan...

Start mellan 17:30 och 18:30. (OBS! Ändrad tid.)

Sportiden används för tidtagning, så har du egen SI-pinne får du gärna ta med den. Niklas ska ta med klubbens SI-pinnar till de som inte har egen pinne eller glömmer...

FK Åsen hälsar ALLA som kan gå - lunka - löpa välkomna till härliga Stackedala.

Och har vi tur så bjuds det också på fika efteråt. (Traditionellt brukar det bjudas på fika efteråt.)

Vi hoppas att vi Härlöviter kan bjuda på en bra kamp!