Labyrint och klurig stiglöpning 21 maj

2019-05-21 i Orientering / Nyheter

Tisdagens Orientering för ALLA är sista chansen att vara med på World Orienteering Day 2019! Då bjuder vi på en extra klurig labyrintövning och en klurig "löporientering". Labyrinten öppnar 17:30 och träningen börjar 18:00 som vanligt. Välkomna!

Tisdagens övningar kommer att utmana hjärcellerna, så det gäller att ha huvudet med sig ;)

Labyrinten kommer att gynna de som kan "tänka utanför boxen", för den är lite extra klurig, speciellt om du vill vara snabb. Finns fyra olika nivåer: Level 1-4

Övningen med den "kluriga stiglöpningen" kommer att gynna den som har god framförhållning i sina vägval. Vi tar reglerna innan start. Du kan dock springa med löputrustning, då du bara kommer att få springa på stigarna...
Grön och Vit nivå har dock "vanliga" banor.

Alla nya orienterare är speciellt välkomna att prova denna träningskväll!

PS. Nästa vecka (28 maj) blir det klubbmatch i löpning mot FK Åsen vid Bockatorpet. Då kan man gå, lunka eller löpa och samla poäng till klubben, dessutom bjuds det på fika efteråt! Kommer speciellt inlägg de närmaste dagarna.