Orientering för ALLA hösten 2018

2018-08-07 i Orientering / Nyheter

Tisdagen 21 augusti 18:00 vid Bockatorpet sätter vi igång vår Orientering för ALLA! Alla är välkomna - från nyaste nybörjaren till de mest erfarna orienterarna. Barn, ungdomar, vuxna, pensionärer - ALLA är välkomna!

Bockeboda* betyder att alla träningar inte är vid Bockatorpet. Vi gör ca 3 "utflykter" per termin. Så kolla lite innan träningen var vi håller till. De första tre tisdagarna är vi i regel vid Bockatorpet.

Man är alltid välkommen att komma och prova orientering hos oss, oavsett om man kommer vid första tillfället eller vid sista i mitten av oktober (då är det nattorientering som gäller).

För de äldre (från ca 13 år och uppåt) så börjar nu träningen inför Tiomila i Glimåkra 2019! Det blir tuffa sträckor för många, men med bra träning så löser vi det!
Vi siktar på att ha många lag på startlinjen när tävlingen går så nära!
4 damlag, 2 herrlag och 2 ungdomslag - minst! (Alla som vill vara med i Tiomila ska få vara det på något sätt!)