Sparbanksstiftelsen 1826 (Sparbanken Skåne) stöttar OCK

2018-06-07 i Orientering / Nyheter

Varje år delar Sparbanksstiftelsen 1826 ut bidrag till lokala utvecklingsprojekt i nordöstra Skåne. Orienteringscentrum Kristianstad (OCK) är ett av de projekt som Sparbanken Skåne valt att stötta under 2018.

OCK har tilldelats 80.000 kr, vilket möjliggör fortsatta högkvalitativa träningar för ungdomar, juniorer och seniorer som har ambitionen att utvecklas inom orienteringssporten. - Tack Sparbanksstiftelsen 1826 och Sparbanken Skåne för ert stöd!

Läs mer om Orienteringscentrum Kristianstad på OCK:s hemsida.
Där hittar du bl.a. träningsprogrammet för torsdagens högkvalitativa teknikträningar.

På bilden ser vi: Pär Fridsell från OCK:s styrelse fick tillsammans med Olivia Nilsson Pan-Kristianstad, Johanna Nilsson FK Göingarna och Clara Dahl Härlövs IF ta emot en stor värdecheck från Sparbanken Skåne.