Junior Camp 10-12 mars

2017-02-02 i Orientering / Nyheter

OK Orion arrangerar Junior Camp den 10-12 mars - ett teknikläger för ungdomar 13-18 år i Jämjö.

Härlöv har varit med på detta uppskattade läger de senaste åren. OK Orion erbjuder teknikträningar med uppföljning av deras elitlöpare och föreläsning av landslagslöparen Johan Runesson. Lägret vänder sig till alla ungdomar i åldern 13-18 år. Övningarna genomförs i ganska svår orienteringsteknisk terräng så det är bra om man har orienterat en del, men det finns också lättare alternativ.

I dagsläget vet vi inte vilka som blir ledare från Härlöv, men om någon förälder vill följa med så är det fritt fram att anmäla sig. Föräldar och ledare är också välkomna att vara med på träningarna.

För mer info, kolla Eventor eller Facebook. Anmälan senast 26 februari på Eventor.

Kostnad för ungdomar (medlem i Härlöv): 400 kr.
Medföljande förälder/ledare: 0 kr