Älgots Cup - Final - 22 oktober (+ U-natta)

2011-10-14 i Orientering / Nyheter

Det är dags att anmäla sig till Älgots Cup Finalen, lördagen 22 oktober! Vi siktar på att minst försvara förra året 3:e plats och att hålla Göingarna bakom oss i Kristianstadskretsens Cup, där vi leder med 125 p (i princip bara 5 löpare i huvudklasserna).

Anmäler dig gör du eller dina föräldrar själv via Eventor (Tävlingsanmälan) om du är inlagd i systemet. De som inte finns i systemet eller behöver låna klubbpinne - anmäler sig till mig (Niklas) på niklas.nilsson@harlovsif.se senast på söndag (16/10) ca 18.00.

Efteranmälan möjlig fram till torsdag 20 oktober, på samma sätt som ovan.

De som ska övernatta - vara med på U-natta - ska också anmäla sig till detta i samband med anmälan - på samma sätt som ovan.

Samlingsplats

Odengården Röstånga, vägvisning från väg 108 i Södra Röstånga.

Älgots Cupfinal första ordinarie start kl. 11.00. Efteranmälda startar före

ÖM klasser tidigast 12.30 Avst. TC-Start, max 1000 m

Samåkning?

Eftersom det är en bit att köra kan vi kanske ordna samåkning från t ex Önnestad 9.00 - en del ska dock övernatta och en del ska inte... Men det kanske kan underlätta för en del att köra tillsammans.