Funktionärer till våra arrangemang

2010-09-03 i Orientering / Nyheter

Nu börjar det att dra ihop sig till våra höstarrangemang, först ungdomscupen Älgots Cup tisdagen den 14 september och sedan våra nationella tävlingar helgen 2-3 oktober. Här kan du hitta funktionärslistan till de nationella tävlingarna och en uppmaning om

Ungdomscupen - Älgots Cup - tisdag 14 september

Vi arrangerar vid Åkeboda, hemma hos Jörgen Modig - vi kan kanske hoppas på ca 80 startande totalt och behöver ca 15 funktionärer som hjälper till - tänk på att många föräldrar och ungdomsledare går åt för att ta hand om våra ungdomar - så alla som kan hjälpa till är viktiga. Martin Delin ska vara tävlingsledare, och behöver besked om vilka som ställer upp så fort som möjligt. Se förslaget till funktionärslista via länken härunder. (Har ni inte möjlighet att anmäla er till honom själva, så vidarebefodrar jag gärna din anmälan.)

- Funktionärslista (8 september)

Våra nationella tävlingar 2-3 oktober

Vi arrangerar vid Bockeboda, vi har TC på den lilla ängen vid infarten till Baslinjen. Här behöver alla hjälpa till och är man inte med i funktionärslistan, så får man gärna anmäla sig till tävlingsledarna Magnus Tenghagen eller Christer Grönblad. (Har ni inte möjlighet att anmäla er till dessa själva, så vidarebefodrar jag gärna din anmälan.)

- Bemanningsplan/funktionärslista