Kilometerjakten - Löpstafett

2009-10-22 i Orientering / Arrangemang

Härlövs IF har planerat att starta en löpstafett med lite speciellt upplägg vid Bockatorpet, några år - men planerna läggs nu på is, då SOL-sektionen har börjat arrangera Salomon Trail Tour - Kristianstad och dessutom håller på att ta över Friidrotts

Info (doc)

Info (pdf)

Anledningen till att det troligen inte blir någon Kilometerjakt under de närmaste åren är att vi anser oss fylla vår arrangemangskvot med andra lopp och orienteringstävlingar. Vad som händer efter O-ringen 2014 står dock skrivet i stjärnorna..

Efter ett par år av tester, så har vi konstaterat att Kilometerjakten är en väldigt rolig tävlingsform, så vi hoppas få rätt på alla detaljer och kunna erbjuda denna annorlunda och roliga tävlingsform för alla klubbar och företag i framtiden!