Motion på onsdagar med Kicki Forsenhäll

2019-11-12 i Löpning / Nyheter

Kicki Forsenhäll startar upp en motionsgrupp för alla intresserade på onsdagskvällar vid Bockatorpet. Fritt deltagande! Mer info om du klickar på Läs mer.

Inbjudan i PDF-fil. (Klicka här!)

Kvällsmotion på Bockatorpet Onsdagar 18.00!

Välkomna att gå, lunka och springa tillsammans på motionsspåret vid Bockatorpets 2,5 km ljusslinga i egen takt. Välj själv hur många varv du vill ta och om du vill delta i grupp eller sköta dig själv. Onsdagskvällarna är till för att vi ska känna att det finns fler i spåret och att vi kan känna oss trygga i mörkret! Frisk luft och utomhusträning är toppen för kroppen så här års!

Det inte så lätt att få våra tider att passa när vi vill komma ut i motionsspåren med andra och då tänkte jag att detta var ett sätt att känna att där är alltid någon. Anslut när som 18.00  eller senare.

Jag kommer erbjuda fartlekar, intervall, backträning och styrka för er som vill. Tillsammans blir det roligare! Bockeboda är härligt!

Härligt välkomna! Fritt deltagande för alla!

Kontakt : Kicki Forsenhäll 0737087503 eller info@kicki.nu