Kristianstad Trail 24 november

2019-10-15 i Löpning / Nyheter

Det är dags att anmäla sig till Kristianstad Trail! Vi ser fram emot det 5:e Kristianstad Trail och ser med spänning fram emot att se alla kamper mellan elitlöpare, motionskompisar och släktingar. Missa inte provlöpningen söndag 20 oktober! Välkomna!

Du hittar all info du behöver inför loppet på kristianstadtrail.se.

Provlöpningen den 20 oktober gäller 25 och 12 km, då vi springer med guider, utan snitslar och kanske i ett lite lugnare tempo för de snabba, för att alla ska kunna hänga med i gruppen. Tänk på att ta med vätska och ev energi under löpningen. (Det kan förekomma någon vätskekontroll, men vi vågar inte lova något.)

Denna provlöpning är gratis, men vi ordnar fika efteråt för alla deltagare till "självkostnadspris". Serveringen på Bockatorpet är öppen 10-15. En liten fika kan köpas till ordinarie priser, men vi erbjuder "trailfika" i bufféform för 50 kr. (Kan betalas kontant eller med Swish.)

Provlöpning 20 oktober
25 km startar 9:00