Bockeboda Trailreflex 31 januari

2017-01-19 i Löpning / Nyheter

Välkommen på den officiella invigningen av vår nya häftiga Trailreflexbana. (Även MTB-spår.) Passa också på att vara med i ”den rosa utmaningen” som pågår hela året på Facebook.

< Inbjudan som PDF-fil >

Härlövs IF och Bockeboda Trail Runners

inbjuder till

Bockeboda Trailreflex

tisdagen den 31 januari 2017

Välkommen på den officiella invigningen av vår nya häftiga Trailreflexbana. (Även MTB-spår.) Passa också på att vara med i ”den rosa utmaningen” som pågår hela året på Facebook. Där vi ser vem som springer snabbast eller du kan se hur mycket du kan bli bättre under året.

Samlingsplats:            Bockatorpet

Klasser:                       Din egen – Alla kan vara med!

Anmälan:                     Senast söndagen den 29 januari, på Bockeboda
                                     Trail Runners facebooksida eller per e-post:
                                     niklas.nilsson@harlovsif.se

Anmälningsavgifter:  Vuxna 50 kr, ungdomar 20 kr, kontant på plats.                                      Fika efteråt ingår! (Medlemmar springer gratis,                                      men betalar fika ”som vanligt”.)

Start:                            Startgrupper från 18:00 – ca 18:30.                                      (Schema publiceras på FB.)

Bana och banlängd:   Rosa spåret, ca 3 km eller 6,5 km. Banan är                                      markerad med reflexer som styr dig rätt. Fri                                      banlängd, flera varv om man vill – max 3 st!                                      Möjlighet finns att reka banan före start med                                      Collette 17:00.

Priser:                          Kanske kan förekomma.

Tidtagning:                  Med Sportident, du stämplar vid start, mål och                                      ev varvning!

Dusch, omklädnad:    Omklädning, med dusch och bastu i Bockatorpet.                                      Viss trängsel kan förekomma vid stort intresse…                                      Visa hänsyn!

Fika:                            Fika serveras i Bockatorpet efter loppet.

Tidtagningspinnar och några pannlampor finns till utlåning!

Du som har egen Sportidentpinne får gärna ta med den!

Välkomna till en lysande kväll i Bockeboda!