Fler ska tävla för Härlövs IF i år!

2015-03-20 i Löpning / Nyheter

Under året kommer vi att öka tävlandet för Härlövs IF på löplopp och traillopp och givetvis är alla oavsett ambition som vill representera klubben välkomna! Fyra lag är anmälda till Humlestafetten 2 maj! Som blir ett avstamp mot framtiden! Välkomna!

Stafetter, DM- och SM-tävlingar betalas av klubben till att börja med - sedan får vi se vad vi kan erbjuda för förmåner och vad som krävs i "gentjänster" - ett upplägg kommer att beslutas under våren. Men det är alltid förmånligt att representera en klubb som Härlövs IF.

Ett löparlinne håller på att tas fram och vi hoppas att det kan bli klart till Humlestafetten, så att vi kan visa upp det där.

Intresserade till Humlestafetten anmäler sig till niklas.nilsson@harlovsif.se så snart som möjligt!