Vasaloppsresa 2022

2021-10-20 i Skidor / Nyheter

Våra organisatörer av den traditionella resan till Vasaloppet söker nu intresserade till resa till Vasaloppet 2022. Under läs mer hittar du mer information och hur du anmäler dig. Välkommen med din anmälan!

Hej Vasalöpare

Pandemin gjorde att vi fick ställa in resan 2021.

Vi planerar att återuppta resan 2022.

I dagsläget är det dock ej klart med boendet i Malung. Vi har ständig kontakt med ansvariga på skolan i Malung i väntan på beslut.

Är du intresserad skicka in anmälan snarast till: anders@kvistalanga.se eller sms: 0708-953265. Ej bindande.

Vi återkommer med inbetalning av anmälningsavgiften så fort allt är klart.

Resan kommer gå som tidigare med påstigning fredag morgon i Kristianstad/Hässleholm, med anslutning från Malmö/Lund. Boende i Malung. Hemfärd sönd kväll med hemkomst måndag morgon. Priset ca 2500 kr för resa, boende och mat. Komplett program kommer senare.

Anders, Leif, Thomas och Pelle