Skidläger Sjusjöen 2-9 januari 2019

2018-11-15 i Skidor / Nyheter

Nu är det dags att anmäla sig till vinterns skidläger i Sjusjöen!

Välkomna till skidläger i Sjusjöen 2-9 januari 2019!

Inbjudan

Jag hoppas att ni är många som bokat in datumen för lägret redan.

Det blir lite annorlunda hantering av anmälan och betalningar i år, så missa inte det när ni läser inbjudan och anmäler er!
Lite extra, som inte fick plats i inbjudan:

Carl Johan Bergman kan tyvärr inte hjälpa oss med skidteknik i år (han "skyller" på tillökning i familjen), men han kan fixa en rundvandring på Swix om det finns intresse. Jag tog inte med det i inbjudan, men anmäl gärna om du tycker att det är intressant.

Även denna gång ser det ut att bli Skidorienteringstävlingar i Natrudstilen 5-6 januari, se inbjudan: http://eventor.orientering.no/Documents/Event/17534/2/Innbydelse
Kanske någon kan vara intresserad?
Meddela gärna om du planerar att vara med på tävlingarna, för det kan ju påverka vårt eget program om många vill vara med på detta.

Välkommen med din anmälan!
Och det är bra om du hinner anmäla dig före 1 december, för det underlättar ev avbokningar.

/Niklas