Skid-DM Sprint, söndagen den 20 januari

2013-01-16 i Skidor / Nyheter

(Uppdaterad 20/1) Härlövs IF arrangerade idag DM-Sprint, klassisk stil på Skepparslövs Golfbana - Drivingrangen. Tävlingen avgjorden i ett lite kyligt, men strålande vinterväder. Resultaten är klara! Mer information om loppet kommer. Välkomna åter!

Tävlingsinformation:

Inbjudan

Ordinarie anmälda (30 st)

- Kolla att du är med! (Har t ex inte riktigt koll på alla i klubben som sagt att de ska åka...)

- Kanske hinner lägga in några efteranmälningar per E-post under lördagen, men annars gäller anmälan på tävlingsplatsen på söndag.

Det är klart att vi får låna dusch och omklädnad på Golfklubben, de vill dock gärna ha 10 kr i facket för greenfee i entrén (och 20 kr om man lånar handduk också).

Golfkroen har öppet under dagen, de har en enkel meny med korv och hamburgare, samt kaffe och kanske någon macka, som man kan köpa där.

Uppvärmningsspåret är klart att använda och ser bra ut. (1,7 km)

Tävlingspåret kommer inte att öppna förrän på söndagsmorgonen - det återstår en hel del arbete under lördagen.