Klädkvällar

2016-10-02 i Allmänt, Föreningen / Klubbkläder

Kanske behöver din sportgarderob förnyas med något nytt inför nästa års orienteringssäsong och/eller löparaktiviteter? Om ett par veckor finns möjligheten att kolla in Härlövs IF:s klubbkollektion.

Tisdagar och torsdagar den 18 okt, 20 okt, 25 okt och 27 okt finns det möjligheter att direkt efter träningarna prova och beställa artiklar i vår klubbkollektion.

Tid och plats: från kl 19 i Bockatorpet

I nuvarande kollektion i Härlövs färger finns tröjor för orientering, löparset (kortare tajts med löpartröja), träningsjacka, mössa, pannband, buff och en varmare allroundjacka (jackan finns bara i vuxenstorlekar).

Efter önskemål kommer det även finns prover på orienteringsbyxor, en variant av vindbyxa till träningsjackan, löparshorts (lite lösare modell, ej tajts), och möjligen också en varmare juniorjacka (typ bubbeljacka). Vissa av dessa artiklar kan beställas om vi kommer upp i en viss volym. Andra är standardplagg som alltid finns i lager hos våra leverantörer.

Har du idéer och tankar kring våra klubbkläder är du välkommen att höra av dig till Nina J Lindholm, mobil 0708-713 957 eller maila carina@hydraultransport.se

Välkommen!