Invigning av Bockatorpet 25 januari

2015-01-19 i Bockatorpet / Nyheter

Kristianstads kommun och Härlövs IF bjuder in till invigning av nya Bockatorpet söndagen den 25 januari 10-14! Och vi vill gärna visa hur fint det har blivit och vad området kan erbjuda alla som gillar natur och motion! Hjärtligt välkomna!

Kristianstads kommun och Härlövs IF bjuder in till

Invigning av nya Bockatorpet!

söndag 25 januari kl. 11–14

Äntligen är nya Bockatorpet uppbyggt och klart! Vi vill gärna visa hur fint det har blivit och vad området kan erbjuda alla som gillar natur och motion!

I samband med orienteringsklubbarnas Vintercupen söndagen den 25 januari, hälsas du välkommen till öppet hus vid Kristianstads friluftsanläggning i Bockeboda strövområde på Nävlingeåsen, kl. 11-14. För dig som inte springer orientering finns det möjligheter till en promenad med tipsfrågor längs ett av de fina motionsspåren.

Program:

Kl. 10.00 Start Vintercupen. Anmälan som vanligt via Eventor.

Kl. 11.00 Vi bjuder på grillad korv och något varmt att dricka.

Visning av de nya lokalerna. Tipspromenad.

Kl. 12.30 Invigningstal av kultur- och fritidsnämndens ordförande Jonas Fasth, tekniska nämndens ordförande Sven Nilsson och ordförande i Härlövs IF Magnus Tenghagen. Kort information om öppettider, klubbverksamhet och aktiviteter för allmänheten framöver.

Kl. 14.00 Avslut.

Ta gärna med en anhörig eller någon mer från din förening eller organisation.

Övrig information, se www.harlovsif.se.

Alla hälsas

hjärtligt välkomna!