Städdag vid Bockatorpet

2011-11-14 i Bockatorpet / Nyheter

Vi var 19 mogna- medelåldern var 69,3 år- personer som lödagen 12 november 2011 gjorde riktigt fint vid Bockatorpet inför kommande vinter.

Massor av löv räfsades ihop och transporterades bort med Tores traktor och jag fick göra hängrännorna fria från de bruna löven. Per, Sten och Abbe gav sig ut och jobbade i motionsspåren och kom därför inte med i bildgalleriet.  Marie-Louise finns inte heller på bild, hon trollade fram den jättegoda soppan i sina grytor.

Tack alla ni som var med för ett fint jobb och fantastisk god förtäring. Sen rådde den vanliga goda stämningen med skämt, gliringar och annat trevligt snack. Då är det alltid lika roligt att jobba tillsammans. Några bilder från dagen finns på Bockatorpets sida under Bildgalleri. I april nästa år blir det ny chans att delta.