Klubbmästerskap Orientering 6 juni

2023-05-18 i Orientering / Nyheter

På Nationaldagen, tisdagen den 6 juni, blir det Klubbmästerskap i Orientering vid Kallsjön (mellan Broby och Hässleholm). Anmälan är öppen på Eventor, där också inbjudan kan hittas. Anmäl dig snarast och senast på lördag 3 juni! Välkomna!

OBS! Anmäl dig i rätt åldersklass eller på din svårighet och längd om du inte vill springa i åldersklass (Öppna banor).

För Härlöviter gäller att H21 och H40 springer 5 km - anmäl i rätt klass, men sedan läggs 5 km in som rätt bana. (Vi hoppas att en del av de nyare herrarna vågar ge sig på banan då...) Vi ändrar banlängd även för damerna! D21 och D40 springer 4 km, D50 och äldre springer 3 km. Anmäl dig i rätt klass/banlängd, så flyttar vi till rätt bana/klass.

Länk till Eventor:

Eventor - Tävlingsinformation: Badcup + klubbmästerskap (orientering.se)

Efteråt kommer det att grillas och ev bjudas på mer godsaker. Bad ska givetvis vara möjligt, men Kallsjön låter kanske inte lockande för alla...

Klarar du inte att anmäla dig på Eventor, så anmäl dig till Niklas:

niklas.nilsson@harlovsif.se eller per mobil 0706-67 07 24

Varmt välkommen!!!