Sista chansen för beställning av klubbkläder, på söndag 28 januari!

2024-01-08 i Allmänt

Sista chansen för klädbeställningar av klubbens kläder! Kontakta Nina senast på söndag 28 januari om du vill ha klubbkläder detta året!

Träningsjackan kommer att kosta 570 kronor (kostar en bit över 1100 kr, men klubben sponsrar med cirka hälften). Byxa i svart/marin köper man till självkostnadspris 719 kronor.

Det finns lite på lager, som tröjor av olika slag, buff, mössor och pannband i skåpet som man kan köpa redan nu. Men behövs det t ex fler tröjor beställs det och kommer hem efter ett par månader. Observera att det blir en prisökning för nybeställningar. Artiklar vi har hemma är priserna som i senaste prislistan.

För övriga artiklar och ev saker som vi inte har hemma får man skicka mejl till Nina om man har intresse av något!

Kontaktuppgifter:

Carina "Nina" Jönsson Lindholm