Teknik/OCK-träningar hösten 2024!

2024-08-19 i Orientering / Nyheter

Prenumerera via:

Torsdag 22 augusti sätter höstens OCK-träningar igång! Vi hoppas fortsätta träningarna framåt slutet av oktober. Träningarna riktar sig till de som vill ha lite svårare orienteringsträningar, men "vanliga" banor finns, liksom en gul bana, så nästan alla kan vara med på träningarna.

Anmälan sker via Eventor, där arrangemanget läggs in dagarna före och anmälan är oftast dagen före träningen, men kolla så att det blir anmält - för kartor trycks efter hur många det är anmälda. (Ofta med några extra kartor, men det finns ju ingen garanti om många missar att anmäla sig...) För lite nyare orienterare - så går det oftast att skicka anmälan via e-post eller sms till den som är ansvarig för träningen.

Träningarna är gemensamma för Härlövs IF, Pan-Kristianstad och FK Åsen, ev deltagare från andra klubbar betalar en mindre "kartavgift".

Program Hösten 2024

Augusti

22 - Furuboda, tema: Höjdkurvor. (Niklas)

29 - Äspet