Medlemsavgifter

Så här blir du medlem!

Härlövs IF är en klubb för alla åldrar – för såväl nybörjare och motionärer som elit. Som medlem i Härlövs IF finns möjlighet att vara aktiv i flera idrotter eller bara vara medlem, det väljer man när man betalar in avgifterna (en medlemsavgift oavsett antal idrotter). I ditt medlemskap ingår försäkringar för idrottsutövande och som funktionär. För de flesta innebär alla uppgifter som ska lämnas att dessa behöver skickas in separat för att de inte ska förloras på vägen. Skicka gärna ett meddelande med uppgifterna som behövs per e-post till medlem@harlovsif.se

För att bli medlem i Härlövs IF, skickas medlemsavgiften till Bankgiro: 5420-5943 med betalningsmottagare Härlövs IF. Det går också bra att swisha till nr: 123 055 37 92. Glöm inte att ange "medlemsavgift" och namn vid inbetalning!.

För att alla uppgifter ska bli rätt vid registrering av medlemskap tänk på följande:

• Namn och personnummer (10 siffror), ska anges om du är aktiv, för stödmedlemmar räcker födelsedatum (ååmmdd). Löser du familjekort så anges uppgifterna för samtliga i familjen.

• Vilken eller vilka idrotter som du är aktiv i Härlövs IF i eller vad du vill stödja för verksamhet.

• E-postadress behövs för alla aktiva, men underlättar också kommunikationen med medlemmarna, så ange gärna denna även om du inte är aktiv.

• Två i familjen får vara äldre än 22 år, övriga betalar avgift per person.

• Taggavgift är en engångsavgift till kommunen. Den som löser ut en tagg har möjlighet att byta om och duscha i Bockatorpet alla dagar i veckan, året runt 6:00-22:30. Dock måste man vara över 18 år för att kunna lösa ut en tagg.

• Stödmedlemskap är ett direkt stöd till föreningen och verksamheterna. Ange idrott eller verksamhet du vill stödja och betala gärna flera avgifter om du vill stödja flera verksamheter.

Idrotter och verksamheter:

• Friidrott (löpning), ange FRI vid inbetalning

• Skidor, ange SKI vid inbetalning

• Orientering, ange OL vid inbetalning

• Bockatorpet, ange BO vid inbetalning

De som "bara" ägnar sig åt Motionssimning eller Innebandy anger Friidrott respektive Orientering, som idrott.

Medlemsavgifter för 2024

*Taggavgift

Seniorer (23 år -)

Ungdom & Junior (-22 år)

110 kr (18-22 år)

Pensionärer

Familjekort

110 kr/st

Stödmedlem

-

Medlemsavgiften skall vara betald före första tävlingen för året och helst före Årsmötet i mars för alla tidigare medlemmar. Nya medlemmar är givetvis välkomna att betala när de bestämt sig för att vara med i föreningen. I medlemsavgiften ingår vissa förmåner för alla aktiva medlemmar, som rabatt på tävlings- och överdragskläder och speciella rabatter hos vissa samarbetspartners och sponsorer.

*Har du tagg idag? Då behöver Du lösa medlemskap senast den 31/3, för att den ska fungera även efter det datumet.

Välkommen i klubben!